Subject: Päring
From: <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 28 Apr 2025 17:59:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Soovin pöörduda alljärgneva küsimusega:
Pakume Eestis tegutsevatele ettevõtetele teeninduskvaliteedi monitoorimise
teenust.
Meie ettevõtte töötajad (testkliendid) külastavad eelnevalt kokkulepitud
asutusi (näiteks toidukauplused, pangad, juuksurisalongid), tegutsevad
seal nagu tavalised kliendid ning täidavad peale külastust vastava
tagasisideankeedi.
Viimasel ajal on tekkinud olukordi, kus meie kliendid on soovinud, et
testostjate ja teenindajate vahelised vestlused külastuse ajal salaja
salvestataks (näiteks mobiilirakenduse abil).
Seoses sellega palume teie hinnangut järgmistes küsimustes:

1.

	Kas selline tegevus on kehtivate seaduste kohaselt lubatud?
2.

	Kui ei ole, siis millised võimalikud sanktsioonid võivad sellise
tegevusega kaasneda?
3.

	Kui tegevus ei ole õiguspärane, siis milliseid samme tuleks ette
võtta, et see vastaks seadusele?

Ette tänades ja vastust ootama jäädes,

Heade soovidega / Best regards,

Helena Pant

Country Manager, Dive Group

M:  <mailto:+372%2056%20681%20191> +372 <mailto:+372%2056%20681%20191>  53
63 83 58  I [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tatari 64, 10134, Tallinn, Estonia

DIVE Group The Customer Service Improvement Company I www.dive-group.com
<http://www.dive-group.com/>

Let’s make excellent customer service a habit!

 <http://dive-group.com/go/feedbackee/>

This message has been sent by e-mail system of DIVE Group. It may contain
confidential or legally privileged information and is intended solely to
the person to whom it is addressed. If you have received it in error,
please notify sender immediately and destroy this e-mail and any
attachments. Any dissemination, distribution, copying or use of this
communication without prior permission of the addressee is strictly
prohibited.